FAQ's

Nenašli jste, co jste hledali?

Vyzkoušejte náš nový MINI Online Genius.

Jak nakoupit MINI online?

  • Online rezervační proces
  • Jak funguje online rezervační proces?

    Nový Stock Locator je platforma MINI, která Vám umožňuje najít, vybrat a zažádat o rezervaci vozidla MINI online.

     

    Nejprve si můžete vybrat vozidlo MINI, které Vám nejvíce vyhovuje, ze široké nabídky modelů a variant, které jsou dostupné u autorizovaných prodejců MINI. Po zaplacení rezervačního poplatku v možnosti online rezervace a po potvrzení rezervace ze strany prodejce, bude pro Vás Vámi preferované vozidlo MINI rezervováno u příslušného prodejce.

  • Co znamená Žádost o rezervaci?

    „Žádost o rezervaci“ znamená nezávaznou rezervaci vozidla online se záměrem zakoupit toto vozidlo od prodejce. Úhrada rezervačního poplatku je nutná k tomu, aby vozidlo bylo zarezervováno do uzavření kupní smlouvy s autorizovaným prodejcem a hradí se způsobem, uvedeným v podmínkách. Žádost o rezervaci se řídí obchodními podmínkami příslušného autorizovaného prodejce.

  • Jaké ceny jsou platné?

    Ceny zobrazené na MINI Stock Locator jsou kupní ceny určené prodejci, které jsou vyjádřeny v Kč (včetně DPH i bez DPH). V případě, že jsou v rámci rezervace přidány další produkty nebo služby (např. finanční služby), mohou nastat odchylky v ceně. Při koupi vozidla bude rezervační poplatek započten na konečnou kupní cenu vozidla.

  • Co znamená Nezávazná cenová nabídka?

    Tuto nezávaznou cenovou nabídku stanovuje Vámi zvolený autorizovaný prodejce. V případě uzavření kupní smlouvy bude konečná a závazná kupní cena dohodnutá v kupní smlouvě uzavřené mezi Vámi a autorizovaným prodejcem.

  • Je MINI ID nutné k rezervaci vozidla online?

    Rezervace vozidla MINI online je možná s osobním účtem MINI ID nebo bez něj. Pokud své MINI ID ještě nemáte, je možné si ho během online rezervace založit. MINI ID účet slouží pro všechny digitální služby MINI a má pro Vás mnoho výhod od exkluzivních nabídek až po rychlejší služby. Registrace je zdarma.

  • Jaké údaje budu potřebovat k registraci?

    Požadované údaje pro registraci nového MINI ID účtu jsou Vaše jméno a příjmení, platná e-mailová adresa a heslo. Později v procesu online rezervace bude k dokončení rezervace také nutné zadat platnou adresu a telefonní číslo.

  • Mohu k přihlášení do MINI Stock Locator použít stávající účet MINI?

    Ano. Pokud již máte účet MINI ID, stačí se přihlásit před nebo během online rezervačního procesu. V případě, že jste zapomněli své heslo, můžete požádat o nové, kliknutím na „Zapomenuté heslo?“ pod přihlašovacím formulářem. Po přihlášení má uživatel přístup ke svým rezervacím, uloženým oblíbeným vozidlům a osobním údajům.

  • Kde mohu změnit své osobní údaje?

    Osobní údaje lze změnit po přihlášení do Vašeho MINI účtu.

  • Na koho se mohu obrátit?

    Zákaznické centrum MINI lze kontaktovat e-mailem nebo zasláním Žádosti o kontakt. Dotaz ohledně vozidla lze také směřovat přímo na autorizovaného prodejce, u kterého je vybrané vozidlo dostupné (informace o prodejci jsou pro každé vozidlo k dispozici na platformě MINI Stock Locator).

  • Jak probíhá online rezervační proces?

    Po výběru Vašeho preferovaného vozidla MINI v Stock Locator můžete pokračovat v online rezervačním procesu kliknutím na tlačítko „Žádost o rezervaci“. V tomto okamžiku Vás procesem provede čtyřkrokový postup.

     

    Online rezervační proces je strukturován následovně: Nejprve se můžete rozhodnout, zdali své staré vozidlo zaregistrujete se zájmem o prodej na protiúčet, abyste snížili kupní cenu svého nového vozidla MINI. Dále si vyberete preferovaný způsob platby, ať už se jedná o operativní leasing, financování nebo bankovní převod. Poté se musíte buď přihlásit nebo zaregistrovat svůj účet MINI ID, nebo se můžete rozhodnout pokračovat jako host. V dalším kroku zadáte potřebné osobní údaje pro rezervaci a poté si vyberte preferovaný způsob platby rezervačního poplatku. Vámi zadané údaje si můžete zkontrolovat v přehledu žádosti o rezervaci a vybrat si preferované datum předání vozidla. Následně můžete odeslat svou žádost o rezervaci. Zadané údaje můžete kdykoli během procesu upravit nebo změnit.

  • 1) Trade-in (Koupě na protiúčet)

    V rámci online rezervace má uživatel dobrovolnou možnost informovat o případném prodeji svého vlastního vozidla na protiúčet. Pro tento účel má uživatel možnost zadat určité údaje o vozidle v příslušné části s nadpisem „Výkup na protiúčet“. Na základě poskytnutých informací obdrží uživatel zdarma nezávazný odhad dosažitelné ceny za předmětné vozidlo. Využití nástroje Trade-in (Koupě na protiúčet) vyžaduje, aby byl uživatel registrován a přihlášen do svého účtu myBMW nebo MINI.

     

    Odhad provedený tímto způsobem je pouhým vodítkem ohledně dosažitelné kupní ceny na základě omezených údajů o vozidle poskytnutých uživatelem. Výsledky ohodnocení ani údaje a informace předávané v tomto kontextu nepředstavují závaznou nabídku koupě poskytnutou uživateli ani závaznou nabídku prodeje motorového vozidla ze strany uživatele.

  • 2) Vyberte preferovaný způsob úhrady

    Výběr platební metody slouží k určení, zda chcete raději požádat o finanční službu BMW Financial Services (financování nebo leasing) nebo uhradit kupní cenu vozidla bankovním převodem. Tato platba nebude provedena online během procesu rezervace, ale pomůže příslušnému prodejci k předvyplnění kupní smlouvy. Financování ani leasingové podmínky uvedené v tomto kroku nejsou v tomto okamžiku online rezervace závazné. Teprve po dokončení rezervace a úspěšné kontrole úvěruschopnosti se stávají podmínky závaznými.

  • 3) Zadejte své osobní / obchodní údaje

    V tomto okamžiku se musíte buď přihlásit nebo zaregistrovat ke svému MINI ID účtu, nebo pokračovat jako host. Pokud budete pokračovat s MINI ID, budou některé z následujících nezbytných osobních údajů automaticky předvyplněny a budete muset zadat pouze chybějící údaje. Formulář Vás provede.

     

    Co se týče adresy, pro online rezervaci momentálně funguje pouze soukromá adresa. Pokud jste podnikatel, obraťte se prosím přímo na příslušného prodejce.

  • 4) Vyberte preferovaný způsob platby online pro úhradu rezervačního poplatku

    V tomto kroku si musíte vybrat preferovanou platební metodu (v závislosti na platebních metodách poskytnutých příslušným prodejcem), abyste si rezervovali své preferované vozidlo MINI. Částka rezervačního poplatku bude započtena na konečnou kupní  cenu vozidla. Rezervační poplatek bude uhrazen při dokončení žádosti o rezervaci.

     

    Při online rezervaci si můžete vybrat platbu platební kartou a poskytnout údaje o své kartě. Rezervační poplatek bude účtován přímo na platební kartu uvedenou uživatelem.

  • 5) Přehled žádosti o rezervaci

    Po dokončení předchozích čtyř kroků se na stránce s přehledem zobrazí Vaše žádost o rezervaci a zadané údaje. V případě potřeby můžete zadané údaje znovu upravit/změnit pomocí odkazu „Upravit“ v každé sekci. Dále si můžete vybrat preferovaný termín předání vozidla. Nakonec musíte před odesláním žádosti o rezervaci přijmout obchodní podmínky příslušného prodejce, včetně podmínek ohledně práva na odstoupení od smlouvy. Kliknutím na tlačítko „Odeslat žádost o rezervaci“ bude Vaše žádost o rezervaci předána příslušenému prodejci.

  • 6) Přehled rezervace e-mailem

    Po odeslání žádosti o rezervaci obdržíte e-mailem přehled rezervace, který shrnuje Vaši žádost o rezervaci a může být použit pro další komunikaci s Vaším prodejcem. Vždy se prosím odkazujte na své zobrazené číslo nabídky.

  • Jak probíhá platba rezervačního poplatku?

    Při online rezervaci si můžete vybrat platbu kreditní kartou a poskytnout údaje o své kartě. Rezervační poplatek bude účtován přímo na platební kartu uvedenou uživatelem.

  • Na jak dlouho si mohu zarezervovat vozidlo?

    V případě potvrzení dostupnosti vozidla a správnosti údajů prodejce nejpozději do sedmi dnů potvrdí uživateli rezervaci e-mailem. Rezervace je platná a závazná od okamžiku jejího potvrzení. Nejpozději do sedmi dnů od potvrzení rezervace bude prodejce kontaktovat uživatele za účelem uzavření smlouvy o koupi vozidla.

  • Co se stane, když prodejce nepotvrdí rezervaci?

    Není-li rezervace potvrzena, prodejce vrátí rezervační poplatek zaplacený uživatelem v plné výši.

  • Rezervační poplatek
  • Co znamená rezervační poplatek?

    Touto platbou si zajistíte, že dané vozidlo bude rezervováno výhradně pro Vás. Tento rezervační poplatek lze uhradit prostřednictvím platebních metod uvedených v kroku 4) Podrobnosti o platbě a je zaúčtován až po potvrzení žádosti o rezervaci v kroku 5). V případě uzavření kupní smlouvy, bude rezervační poplatek započtený na kupní cenu vozidla. Pokud Vy nebo dealer zrušíte rezervační smlouvu nebo s dealerem neuzavřete kupní smlouvu, bude Vám rezervační poplatek vrácen. Bližší podmínky zrušení rezervace se řídí obchodními podmínkami příslušného prodejce.

  • Jaká je výše rezervačního poplatku?

    Výše rezervačního poplatku je viditelná na platformě v rámci procesu online rezervace. V současné době lze rezervační poplatek zaplatit online pomocí platební karty.

  • Garantuje mi rezervační poplatek nákup vybraného vozidla?

    Upozorňujeme, že rezervační poplatek nezaručuje koupi vozidla. Teprve potvrzení e-mailem od prodejce, který dorazí po odeslání Vaší žádosti o rezervaci, se stane rezervace platná a závazná.

  • Musím si po zaplacení rezervačního poplatku koupit vozidlo?

    Ne. Rezervace není podmínkou koupě vozidla, umožňuje však vozidlo „uzamknout“ až do uzavření kupní smlouvy. Pokud si nákup vozidla rozmyslíte, kontaktujte prosím prodejce, aby neprodleně zrušil rezervaci. Po zrušení rezervace bude vrácena celá částka rezervačního poplatku. Bližší podmínky rezervace se řídí obchodními podmínkami příslušného prodejce.

  • Mohu po zaplacení rezervačního poplatku vyměnit vozidlo za jiné?

    Ano. V takovém případě prosím kontaktujte prodejce pro okamžité zrušení rezervace. Pro více informací o výměně Vašeho vozidla za jiné kontaktujte svého prodejce. Bližší podmínky rezervace se řídí obchodními podmínkami příslušného prodejce.

  • Je rezervační poplatek vratný?

    V případě zrušení rezervace a / nebo neuzavření kupní smlouvy s příslušným prodejcem  bude celá částka rezervačního poplatku vrácena stejným způsobem platby, který byl použit pro uhrazení rezervačního poplatku - bližší podmínky rezervace se řídí obchodními podmínkami příslušného prodejce. Potvrzení o vrácení rezervačního poplatku je zasláno ihned po jeho zpracování.

  • Jaké jsou způsoby platby rezervačního poplatku?

    Během procesu online rezervace si můžete vybrat z různých způsobů platby rezervačního poplatku. Dostupné způsoby platby závisí na příslušném prodejci.
    Pokud zvolíte způsob platby kartou, transakce bude chráněna 3D secure a dvoufaktorovou autentizací (ověřovacím heslem).

  • Právní záležitosti a služby
  • Kdo bude mít přístup k mým zadaným údajům?

    Veškeré informace sdílené s námi jsou získávány a zabezpečeny v souladu s aktuálními předpisy o ochraně osobních údajů. Chcete-li zkontrolovat, jak jsou Vaše údaje zpracovávány, navštivte prosím následující stránku https://www.bmw.cz/cs_CZ/footer/metanavigation/data-privacy.html.

     

    Sekce: Ochrana osobních údajů MINI nebo Právní doložka MINI.

     

    Redirects:

    Ochrana osobních údajů - https://www.bmw.cz/cs_CZ/footer/metanavigation/data-privacy.html

    Právní doložka - https://www.mini.cz/cs_CZ/home/legal-disclaimer.html

  • Jaké dokumenty jsou nutné k uzavření rezervační smlouvy?

    Chcete-li uzavřít rezervační smlouvu ohledně svého nového vozidla MINI, musíte souhlasit se specifickými podmínkami prodejce. Odesláním žádosti o rezervaci souhlasíte s obchodními podmínkami prodejce, včetně podmínek ohledně práva na odstoupení od smlouvy. Potvrzením rezervace e-mailem ze strany prodejce se rezervace stává platnou a závaznou. Poté Vás bude příslušný prodejce kontaktovat za účelem uzavření kupní smlouvy.

  • Mohu odstoupit od své rezervace?

    Máte právo na odstoupení od rezervace do 14 dnů. Ve všech ostatních případech se uplatní obchodní podmínky příslušného prodejce.

     

    V případě, že byste chtěli odstoupit od své rezervace, naleznete vzor pro odstoupení, který můžete zaslat prodejci, v sekci odeslání Žádosti o rezervaci a také jako odkaz v e-mailu s přehledem rezervace.

     

    Rezervační poplatek Vám bude vrácen. Pokud si přejete rezervaci zrušit, kontaktujte prosím příslušného prodejce.

  • Ostatní
  • Co znamená Žádost o nabídku?

    „Žádost o nabídku“ je nezávazná kontaktní poptávka. Máte-li jakékoli dotazy ke konkrétnímu vozidlu, můžete pomocí tlačítka „Žádost o nabídku“ předat svůj dotaz přímo příslušnému prodejci. Po obdržení dotazu prodejce co nejdříve kontaktuje odesílatele zprávy.

  • Obdržím vozidlo, které je vyobrazené v MINI Stock Locator?

    Ano. K prodeji jsou nabízena vozidla, jejichž vizualizace je uvedena v grafice - vyhrazujeme si však právo na drobné odlišnosti, vyplývající např. z dostupnosti volitelné výbavy apod.

  • Je možné si domluvit testovací jízdu?

    Ano. Po rezervaci vozidla si můžete s prodejcem domluvit testovací jízdu.

  • Kde mohu vyzkoušet své rezervované vozidlo?

    U příslušné autorizovaného prodejce.

  • Právo na odstoupení od smlouvy?

    Informace ohledně práva na odstoupení od smlouvy naleznete v podmínkách příslušného autorizovaného prodejce.

  • Co se stane po zrušení rezervace?

    Prodejce vrátí celou částku rezervačního poplatku ihned po obdržení oznámení o zrušení rezervace.

    Vrácení rezervačního poplatku se provádí stejným způsobem platby, který byl použit pro jeho úhradu, pokud nebyl výslovně dohodnut jiný způsob vrácení peněz. V žádném případě nebudou zákazníkovi za vrácení rezervačního poplatku účtovány jakékoliv poplatky. Podmínky zrušení rezervace se řídí obchodními podmínkami příslušného prodejce.